Tuesday, May 28, 2013

萬般帶不走,只有業遀身




沒有時間?

計畫下有乜未做又想做,盡快做.遲的可能做唔到.

我想去歐遊,攞諾貝爾獎,抱孫。你呢?

做咗咁耐人,有乜嘢值得拿出來哂嘅呢?

我就有好多,我係昆蟲專家,我係紅學專家,我係電子設計專家,我係攝影高手。不過全部都未去到大師級。

忽然想起佛家語,萬般帶不走,只有業遀身。

業係乜?

業係你的成就(或為害)。

自古以來,你有幾多身家,沒人會理,但做過的功與過,永世記在你的名下。

我讀理工時,去大陸黃山旅行,同圑有位老師,見我生性聰慧,指點咗一招。

佢話,做人冇乜話成就唔成就。一樣嘢,一係唔做,做就做到成為同輩中人之中最好,人人遇到呢類問題,都會問你。久而久之,初則為同輩中最好,之後為同區中最好,之後擠身國內最好,之後世界最好,咁就可以攞諾貝爾。

亦有人說,萬般帶不走,只有「孽」遀身。是師父口傳至弟子筆錄之誤。

正確的,不是孽字,是業字。佛家經常用業字。

只作孽,不作業,罪過罪過。

No comments:

Post a Comment