Monday, May 27, 2013

陳年歷史舊事




說起那些年,還記得當年智力比賽,我們WA班險勝MA班嗎?

輝哥答對其中一條問題,是有兩個時鐘,一個壞了唔行得,一個每日快兩分鐘,究竟邊個鐘準啲呢?劉答中了。還記得答案嗎?

快兩分鐘差距的準確性,當然可以用很複雜的程式計算,當時(其實到現在)又怎會懂呢!只直覺知道,個鐘唔行,一日起碼有兩次準。這便是當年快而準的祕密。

現在可用數學演算一次,以解這三十多年之迷。

計算一下,個鐘一圈有十二小時,即720分鐘,個鐘日行快2分鐘,即要720/2=360日至追到一圏,即係話若個鐘而家準,下一次再準係360 日之後,卽係話一年先準一次。梗係個唔行嘅鐘準啦,一日起碼準兩次。

輝哥解釋,用常識加直覺,比我們當年聰明的對手更管用。很多成功人仕,就源於此。可惜時得,時唔得,時也,命也。

答對呢題,追至平手,還記得最後一條決定性問題,是誰答的呢?

敖答中最後一題,我們反敗為勝。

那次比賽,我答了最多題,都是數目字題及圖案題,題目已記不起了。輝哥答咗幾條文字題,亦冇乜印象了。敖全日只係答咗最後一題,亦係關鍵的一題。

這一題其實不算什麼智力題,題目係六個英文字母調亂,問原本係咩字,我英文屎,當然唔識,全場亦無人識。等咗好耐,敖在我耳邊細細聲話,咦,係DONKEY噃,我當時根本唔識呢個字,不過亦冇捻咁多,立即擧手,我學舌地大聲嗌DONKEY,林Sir話,冇錯係,咁WA班就贏咗。

杜哥話, 已唔記得,讀書時頭又唔到、尾又不至於。各方面都唔特出,老師想信都冇印像,何來參加什麽比賽!早幾年覺得以今天的能力放在當年讀書的時候,應該都可以很出色。但近年發覺喜歡追求的是新事物/新知識,可以"知識創造財當",同讀書考試要的基本功好唔同,相信自己個套shotcut文化都唔會讀書成績出色啦!

我所認識的杜哥,考試未必好叻,但組織能力強,做事有要求,所以我喜歡同杜合作辦事,成事機會都高幾籌。

想起來,荃威補習社是我們值得自豪的一段時光。

杜哥話, 講起就把幾火,吹水時大家話一齊攪,都開檔就得我同呀趙,派廣告、半夜攞兜桨糊去貼街招,兩條友一腳踢。到補習要人都有蛇仔來幫吓補中文。最多人齊就係開大食會時侯!哈,都係那些年啫!

國樑話,陳年歷史舊事。忘记了!

No comments:

Post a Comment